چند معیار فوق العاده مهم در نحوه طرح فایل های لایه باز

۷۸۶ بازديد

طرح دعوت نامه لایه باز

ممکن است شما شرکت و یا موسسه ای دارید که هر چند وقت یکبار همایش دارید و نیاز است که سفارش دعوت نامه دهید برای اینکه بتوانید در هزینه ها صرفه جویی کنید بهتر است از دعوت نامه های PSD استفاده کنید .

همچنین  اگر کار شما در حوزه تبلیغات و چاپ میباشد بهترین پیشنهاد ما به شما این است که از دعوت نامه های PSD استفاده کنید . شما با این کار میتوانید به کارتان سرعت ببخشید و کاری با کیفیت تحویل مشتری بدهید .

فایل دعوت نامه لایه باز

طرح های بسیاری برای دعوت نامه به صورت PSD وجود دارد اما اکثرا تکراری هستند و یک قالب یکسان دارند شما می توانید با مراجعه به سایت ایزی دیزاین از متنوع ترین طرح های موجود استفاده کنید .

تمامی طرح ها توسط طراحان مجرب و تحصیلکرده طراحی شده است . از ویژگی های سایت ایزی دیزاین می توان به امنیت بالایی که دارد اشاره کرد و به شما اطمینان می دهد که از پایه های سرویسی  با امنیت بالا برخوردار می باشد.

در حال حاضر بعضی از سایت ها اعم داخلی و خارجی وجود دارند که امکان دانلود کارت دعوت لایه باز را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند . در سایت های خارجی کمتر نمونه ای پیدا می شود که مطابق با سلیقه و خواسته شما باشد و در اکثر سایت های داخلی دعوت نامه PSD با کیفیت بسیار پایینی وجود دارند و شما نیاز دارید برای دعوت از مهمان های خود یک دعوت نامه بسیار زیبا و با کیفیت داشته باشید .

طرح تایپوگرافی لایه باز

طرح PSD تایپوگرافی فایلی است که توسط طراحان حرفه ای آماده می شود و به جای اینکه به صورت تصویر ذخیره شود، به شکل فایل قابل ویرایش در نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ و ایلوستریتور ذخیره می شود تا بتوانید آن را ویرایش کنید. این طرح ها برای افرادی که قصد دارند هنر تایپوگرافی را بیاموزند بسیار مفید خواهد بود.

همچنین اگر نیاز دارید تا متنی را به شکل تایپوگرافی تبدیل کنید، می توانید طرح لایه باز تایپوگرافی را تهیه کرده و به راحتی متن خود را در فایل PSD جایگزین کنید.

بهترین و زیباترین تایپوگرافی لایه باز مختص طراحان خوش ذوق ایرانی است. پس طبیعی است برای دانلود طرح PSD تایپوگرافی باید در بین سایت های فارسی جستجو کنید و سایت های خارجی گزینه مناسبی نخواهد بود. ایزی دیزاین توانسته است در بین سایت های فارسی زبان، به مرجع کاملی در زمینه طرح لایه باز تایپوگرافی تبدیل شود و شما با مراجعه به سایت ایزی دیزاین می توانید طرح های مختلف تایپوگرافی را مشاهده تهیه نمایید.

بعضی کاربران دوست دارند قبل از خرید، از نمونه های رایگان استفاده کرده تا از کیفیت کار مطمئن شوند. ما نیز به این دغدغه کاربران عزیز احترام گذاشته و سعی نمودیم تا جایی که امکان دارد طرح های لایه باز رایگان را در سایت قرار دهیم تا خیال شما بابت کیفیت کار راحت باشد. با مراجعه به بخش طرح لایه باز تایپوگرافی می توانید نمونه های رایگان را مشاهده کرده و دانلود نمایید.

طرح پاکت نامه لایه باز

وقتی شما قصد داشته باشید پاکت نامه اختصاصی داشته باشید، می توانید از طرح های آماده موجود در اینترنت استفاده نمایید. این طرح ها توسط افراد و طراحان حرفه ای خلق شده و به صورت لایه باز و قابل ویرایش در اینترنت قرار می گیرد. شما فقط کافی است یکی از این طرح ها را طبق نیاز و سلیقه خود انتخاب کرده و بعد از شخصی سازی به مراکز چاپ ارسال کنید.

فایل پاکت نامه لایه باز

همانطور که در بالا ذکر کردیم، می توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت به طرح های مختلف و PSD پاکت نامه دسترسی پیدا کنید. عیب این روش آن است که باید زمان زیادی را برای جستجو صرف کرده و در بین سایت های مختلف به دنبال طرح دلخواه خود بگردید.

بهترین راه استفاده از سایت های مرجع مانند ایزی دیزاین است که صدها طرح مختلف در آن وجود دارد و با خیال راحت می توانید طرح های مختلف را مشاهده کرده و با هم مقایسه نمایید ایزی دیزاین سعی کرده است مرجع کاملی برای دانلود طرح لایه باز پاکت نامه باشد و سلیقه اکثر کاربران خود را پوشش دهد.

برخی از طرح های لایه باز پاکت نامه در ایزی دیزاین به صورت رایگان برای دانلود قرار داده شده است. شما با یک بار عضویت در سایت ایزی دیزاین می توانید به راحتی و به صورت آنی فایل های لایه باز رایگان را دانلود کرده و استفاده نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.