شرایط برگزاری کنکور 99

اخبار تازه دانشگاهی

شرایط برگزاری کنکور 99

۷۳۰ بازديد

چگونگی برگزاری کنکور 99

شرایط برگزاری کنکور 99 نظام قدیم و نظام جدید

روزدومکنکورسراسریدردانشگاهشهیدچمراناهواز 1 - چگونگی برگزاری کنکور 99

 

چگونگی برگزاری کنکور 99

شرایط برگزاری کنکور 99 نظام قدیم و نظام جدید

روزدومکنکورسراسریدردانشگاهشهیدچمراناهواز 1 - چگونگی برگزاری کنکور 99

 

دانشجوفا؛ چند ماه باقی مانده تا پایان کنکور 98 و شروع شمارش معکوس برای کنکور 99 ، اما تغییرات کنکور در چند سال اخیر به قدری زیاد بوده که هنوز نحوه برگزاری کنکور 99 مشخص نیست و ابهامات زیادی دربارهبرگزاری کنکور 99 وجود دارد .سعی داریم در این مطلب جزئیات اولیه از شرایط برگزاری کنکور 99 را برای شما داوطلبان کنکور اماده کرده ایم.

 

 

کنکور 99 نظام قدیم و نظام جدید چگونه برگزار می شود؟!

رئیس سازمان سنجش اعلام کرده که کنکور 99 به صورت کنکور 99 نظام قدیم و کنکور 99 نظام جدید برگزار نمی شود،بلکه تنها یک کنکور برای هر رشته مانند سالهای قبل از کنکور 98 برگزار می شود که بدین معنی است کهداوطلبان نظام قدیم هم می توانند در کنکور 99 شرکت کنند اما با این تفاوت که کتاب های جدید پایه های دهم یازدهم و دوازدهم را مطالعه کنند.

 

 

نحوه طراحی سوالات کنکور سراسری 99 چگونه است ؟

26 شهریور 97 (جلسه شورای سنجش و پذیرش) :

در کنکور سال 99 ، فقط یک آزمون (یک مجموعه سوال) براساس نظام جدید آموزشی(6-3-3 ) برگزار می شود. که البته در مطلب نحوه طرح سوال در کنکور 99 به جزئیات مختلف این مورد اشاره کردیم که می توانید آن را ببینید.

 

تاثیر معدل در کنکور 99 مثبت یا قطعی؟

تاثیر معدل در کنکور 99 نیز خود به چالشی تبدیل خواهد شد همانگونه که برای کنکور 98 نیز با اعتراضات زیادی همزاه شد و در پایان به تاثیر مثبت در کنکور 98 ختم شد. آخرین اظهار نظر رئیس سازمان سنجش درباره تاثیر معدل در کنکور 99 همراه با تاثیر قطعی بوده است اما باز هم فرصت زیادی تا برگزاری کنکور 99 مانده و باید دید که برای کنکور 99 تاثیر معدل مثبت خواهد بود یا تاثیر قطعی.

مشاهده آخرین اخبار تاثیر معدل در کنکور 99

 

زمان برگزاری کنکور 99

زمان برگزاری کنکور 99 نیز برای داوطلبان بسیار پر اهمیت بوده و بعضی از داوطلبان نیازمند برنامه ریزی دقیقو متناسب با آن هستند،تا این لحظه زمان برگزاری کنکور 99 دقیقا مشخص نشده است و پیش بینی می شود در دهه دوم تیرماه 99 برگزار شود.

مشاهده آخرین اخبار زمان برگزاری کنکور 99

 

منابع کنکور سراسری 99

منابع کنکور 99 برای داوطلبان نظام جدید و نظام قدیم یکسان است و منبع کنکور 99 کتاب های نظام جدید می باشد و داوطلبان نظام قدیم نیز باید کتاب های کنکور نظام جدید 99 را برای شرکت در کنکور مظالعه کنند.

مشاهده منابع کنکور 99

مشاهده بهترین منابع کنکور 99

 

ترمیم معدل کنکور 99

در چند سال گذشته ترمیم معدل از سوی آموزش و پرورش برای جبران امتحانات در نظر گرفته شده،که با توجه به افزایش تاثیر معدل در کنکور نیز سال به سال اهمیت بیشتری پیدا می کند،برای کنکور 99 نیز پیش بینی می شود که ترمیم معدل برای برای داوطلبانی که نمره ای مناسب در امتحانات نهایی ندارند در نظر گرفته شود.

شماهده مطلب جامع ترمیم معدل برای کنکور 99

 

کنکور 99 با کنکور و بدون کنکور برگزار می شود؟

وزیر علوم درباره چگونگی پذیرش در کنکور 99 گفت: در شورای سنجش و پذیرش تصمیم گیری شد تا در کنکور سال 99 مدل پذیرش بدون کنکور در کنار پذیرش با کنکور قرار داشته باشد یعنی عده ای از داوطلبان با نظر دانشگاه ها و بر اساس سوابق تحصیلی بدون آنکه کنکور بدهند  سر کلاس حاضر شوند و به دانشگاه بروند.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری درباره ی مدل نهایی کنکور 99 و چگونگی تصویب آن بیان کرد: هنوز مدل نهاییبرگزاری کنکور 99 به تصویب نرسیده است و ابتدا باید آیین نامه های آن نوشته شود؛  پس از آنکه این آیین نامه ها به تصویب رسیدند مدل نهایی را رسانه ای خواهیم کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.