نحوه تاثیر معدل در کنکور99

اخبار تازه دانشگاهی

نحوه تاثیر معدل در کنکور99

۷۶۸ بازديد

تاثیر معدل در کنکور 99 چگونه است؟

تاثیر معدل در کنکور 99 نظام قدیم و نظام جدید

تاثیر سوابق تحصیلی کنکور 99

2819703 300x200 - تاثیر معدل در کنکور 99 چگونه است؟

 

تاثیر معدل در کنکور 99 چگونه است؟

تاثیر معدل در کنکور 99 نظام قدیم و نظام جدید

تاثیر سوابق تحصیلی کنکور 99

2819703 300x200 - تاثیر معدل در کنکور 99 چگونه است؟

نحوه تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99

 

دانشجوفاتاثیر معدل همواره یکی از مهم ترین چالش های چد سال اخیر برای داوطلبان کنکور بوده و مدام داوطلبان این پرسش را مطرح می کنند که تاثیر معدل در کنکور 99 چگونه خواهد بود؛ مثبت یا قطعی؟

در کنکور 98 ابتدا مسئولین آموزش و پرورش اعلام نمودند که تاثیر معدل مثبت خواهد بود اما به یکباره در جلسه شورای سنجش و پذیرش نتیجه ای دیگر برای تعیین نقش تاثیر معدل اعلام شد ، نتیجه ای که صدای داوطلبان زیادی را درآورد و پس از بی نتیجه بودن درخواست ها و اعتراضات داوطلبان کنکور ،مجلس به میان آمد و به کمیسیون سنجش و پذیرش دستور دادند تا هر چه سریعتر تاثیر معدل را از قطعی به مثبت تغییر دهد و بالاخره پس از چندین بار کشمکش بر خلاف نظر مسئولین آموزش و پرورش مجددا تاثیر معدل رسما به مثبت تغییر داده شد.

و اما داوطلبان کنکور 99 از الان پیگیر تاثیر معدل سال 99 هستند و مسئولین آموزش و پرورش طرفدار پر و پاقرص تاثیر قطعی معدل هستند و ادعا دارند تا با این روش از بار کنکور بکاهند اما مسئولین سازمان سنجش و نمایندگان مجلس معتقدند زمان تاثیر معدل می تواند مستقیما در کنکور دخالت داده شود که امتحانات نهایی سه سال آخر دبیرستان به صورت نهایی برگزار شود در غیر این صورت نمی توان از آن به عنوان سابقه تحصیلی نام برد.

هر روزه اظهار نظرهای زیادی در رابطه تاثیر معدل کنکور 99 از سوی مسئولین منتشر می شود و شایعات نیز به این فضا دامن زده و موجب نگرانی هر چه بیشتر داوطلبان کنکور 99 شده،به همین خاطر سعی داریم، در این مطلب تا زمان اعلام رسمی توسط کمیسیون سنجش و پذیرش و مشخص شدن تاثیر سوابق تحصیلی کنکور 99در تابستان سال 98 اظهار نظرهای مسئولین سازمان سنجش و آموزش و پرورش را برای شما داوطلبان عزیز کنکور 99 انعکاس دهیم.

امیدواریم در این مطلب تا حد زیادی به این سوال که « تاثیر معدل در کنکور 99 چگونه خواهد بود؟ » پاسخ داده شود .

 

آخرین اخبار تاثیر معدل و سوابق تحصیلی در کنکور 99

سه شنبه 15 آبان 97 :

میزان و نحوه تاثیر معدل کنکور 99 براي پذيرش رشته‌هاي با آزمون کنکور 99 و بعد از آن، حداكثر ظرف يك ماه توسط كارگروه بررسي و جمع‌بندي و پس از تصويب در شوراي سنجش و پذيرش دانشجو اطلاع‌رساني خواهد شد.

 

 

سه شنبه 13 آذر 97 :

خدایی با اشاره به تغییر تأثیر معدل در کنکور اضافه کرد: شرایط کلان کشور و جمع‌بندی شورای سنجش و پذیرش این بود که تأثیر معدل مثبت باشد ولی تاثیر معدل برای کنکور ۹۹قطعی است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.